Tingimused ja seisukohad
Veebipoe natureslines.ee (edaspidi veebipood) omanik on ettevõte NL Company OÜ (14836417), mis on registreeritud aadressil Tallinn, Tartu mnt 67/1-13b.

Ostu-müügilepingu kehtivus ning teave toote ja hinna kohta

Müügitingimused laienevad kaupade ostule veebipoest.
Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on näidatud kaupade juures. Kättetoimetamistasu lisandub hinnale.
Kaubateave asub veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuste töötlemine

Lisage soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamisel täitke kõik vajalikud väljad ja valige sobiv kohaletoimetamise viis. Ekraanil kuvatakse kogumaksumus. Leping jõustub hetkest, kui tasumisele kuuluv summa on laekunud veebipoe pangakontole.
Kõik tellimused kinnitab NL Company OÜ. Jätame endale õiguse tellimus põhjusi selgitamata tagasi lükata. Tagasilükkamise korral tagastame või tühistame kõik laekunud maksed täielikult, kasutades tellimuse eest tasumisel kasutatud makseviisi.

Makseviisid

Aktsepteerime krediit- ja deebetkaarte Visa ja MasterCard, samuti Google Pay ja Apple Pay makseid. Me ei säilita teie krediit- ega deebetkaardi andmeid.
Tellimuse eest on võimalik tasuda ka tellimuse vormistamisel märgitud e-posti aadressile saadetud arve alusel.

Isiklikud sõnumid

Te kinnitate, et kõik teie poolt soovikaardile kirjutatud või meie poolt teie nimel kolmandale osapoolele saadetud sõnumid ei sisalda midagi, mida võiks tõlgendada solvava, ähvardava või sündsusetuna.
Te vastutate täielikult mis tahes teksti või muude materjalide eest, mille lisate ja edastate.

Tellimuse muutmine

Kui soovite tellimust muuta, võtke meiega ühendust e-posti aadressil contact@natureslines.ee ja me teeme muudatuste sisseviimiseks kõik võimaliku.

Lillede saadavus ja asendamine


Kõiki tooteid kasutatakse sõltuvalt nende olemasolust ja teie soovidest. Jätame endale õiguse asendada kogu sisu või osa sellest või pakendit sama või kallima hinnaga eseme vastu ilma sellest eelnevalt teatamata.
Kohale võidakse toimetada nupus lilled, mis pikendab nende eluiga. Mõned lillekimbud võivad sisaldada söögiks mürgiseid ja/või nahka ärritavaid elemente. Palun helistage meile, kui soovite enne tellimist teada kimbu ohutusest. Kui me mingil põhjusel ei leia rahuldavat asendust, tagastame teie tellimuse maksumuse terves ulatuses.

Kättetoimetamine

Te saate oma tellimuse kättetoimetamise kuupäeva valida ja me teeme kõik selleks, et teie soov täita, kuid garanteerida me seda ei saa. Kohaletoimetamise hind Tallinna piires on 6 €. Kohaletoimetamise hind kuvatakse tellimuse vormistamisel. Väljapoole Tallinna toimetamise kulud arvestatakse individuaalselt.
Teie vastutate, et kättetoimetamise perioodi vältel oleks kättetoimetamise kohas isik, kes kauba vastu võtab. Kui katse korral kaup üle anda ei ole adressaati kohal, jääb kaup meie kätte juhul, kui te pole andnud konkreetseid andmeid, kuhu see jätta. Kui vajalik on teistkordne kohaletoimetamine, toimub see teie kulul.
Juhime teie tähelepanu, et ebasoodsad ilmaolud või muud sündmused, mis ei ole meie mõistliku kontrolli all, võivad põhjustada viivituse kohaletoimetamisel või selle tühistada. Sel juhul püüame kohaletoimetamise kuupäeva edasilükkamiseks teiega ühendust võtta. Meie vastutus piirdub kohale toomata kauba hinna ja kohaletoimetamise tasuga.
Kui palute, et jätaksime kohale toodud kauba kusagile järelevalveta, nõustute, et keeldume igasugusest vastutusest, mis on seotud tellimuse mingiks ajaks järelevalveta jätmisega. See hõlmab muuhulgas ka vargust, reostust või temperatuurimuutusi.
Juhul, kui teile toimetatud kaup on mittetäielik või vale, peate meid sellest teavitama ühe päeva jooksul. Tagastame teile raha mittetäielike või valede kaupade eest. Meie vastutus piirdub kohale toomata või ekslikult toodud kauba hinna ja kohaletoimetamise tasuga.

Tühistamine

Te saate tellimuse tühistada, teatades sellest meile ette vähemalt 48 tundi enne kohaletoimetamise kuupäeva (laupäeviti, pühapäeviti või pühade ajal tehtud või tühistatud tellimused loetakse laekunuks järgmisel tööpäeval). Sel juhul teeme täieliku tagasimakse. Kui tühistamisteade saadetakse vähem kui 48 tunni jooksul, makstakse teile raha tagasi ainult juhul, kui teie tellimuse ettevalmistamine pole tühistamise ajal veel alanud.

Kui lillede saaja keeldub lilli ilma põhjuseta vastu võtmast, tuleb arve tasuda täies ulatuses.

Tagastamine

Püüame oma kliente rõõmustada, pakkudes tähtaegselt värskeid suurepärases seisukorras lilli. Tellitud lilled võivad olla kinniste nuppudega, mis tähendab, et nende eluiga on pikem. Pakime lilled hoolikalt, et need oleksid teieni jõudes sama värsked ja ilusad kui meie juurest lahkudes, kuid mõnikord võivad need meist sõltumatutel põhjustel transportimise ajal viga saada. Kui saate lilled, mis on vigastatud või ei tundu teile värsked, võtke meiega kohe ühendust e-posti aadressil contact@natureslines.ee.
Kui teile saadetud lilled ei vasta meie kõrgetele standarditele, anname teile valida kas tasuta asenduse järgmiseks võimalikuks kättetoimetamise kuupäevaks või raha tagasimakse. Juhime teie tähelepanu, et raha tagastamise või asendamise õiguse saamiseks peate meile 24 tunni jooksul alates kättesaamise hetkest saatma foto vigastatud lilledest. Kui pakume teile tagasimakset, tagastame teile kogu summa 3 tööpäeva jooksul. See ei ole vastuolus teie seadusest tulenevate õigustega, mis puudutavad vigastatud, puudustega või valesti tarnitud kaupu.
Lillede kiirestiriknevuse tõttu ei saa me neid pärast 24 tunni möödumist enam tagasi võtta. See on kooskõlas Võlaõigusseaduse 4. osa 54. paragrahviga.
Rakendame kõiki vajalikke meetmeid, et tagada teie lillede õige kohaletoimetamine, kuid mõnikord tuleb ette vigu. Kui me ei toimeta teie tellimust kohale (s.t kui teie lilli ei toimetatud kohale 3 päeva jooksul pärast eeldatavat kohaletoimetamise kuupäeva), saadame teile järgmisel võimalikul kohaletoimetamise kuupäeval tasuta asenduse või hüvitame 3 päeva jooksul kogu tellimuse maksumuse.

Pakkumised ja kampaaniad

Võime aeg-ajalt pakkuda soodushinnaga kaupu. Need pakkumised kehtivad nende avaldamise hetkest pakkumise lõpukuupäevani ja neid ei saa kasutada tellimusteks, mis on esitatud enne pakkumise avaldamist või pärast pakkumise lõpukuupäeva. Eripakkumised sõltuvad kauba olemasolust, me võime eripakkumiste tingimusi igal ajal ja etteteatamiseta muuta või need täielikult tagasi kutsuda. Juhul, kui klient esitas tellimuse ja tellitud toote hind seejärel seoses eripakkumisega langeb, on ülimuslik kauba hind tellimise hetkel.

Kinkekaardid

NL Company OÜ kinkekaarte saab kasutada ainult NL Company OÜ määratud toodete ostmiseks. Tähtis: kinkekaartide kehtivusaeg lõpeb aasta pärast nende väljastamist. NL Company OÜ ei vastuta kinkekaardi kadumise, varguse, hävimise või selle loata kasutamise eest.

Vääramatu jõud

NL Company OÜ ega mõni meie kasutatav kullerteenus ei vastuta kauba õigeaegselt kohale toimetamata jätmise eest juhul, kui tõrge või viivitus tuleneb asjaoludest, mis on väljaspool meie mõistlikku kontrolli, sh tulekahju, üleujutus, plahvatus, õnnetusjuhtum, ebasoodsad ilmaolud, ummikud teedel, mehaanilised rikked, takitused teel, rahutused, valitsuse tegevus, sõjaline tegevus, terrorism, loodusõnnetused ja streigid. Selliste asjaolude korral piirdub meie vastutus kohale toomata kauba hinna ja kohaletoimetamise tasuga.

Meie vastutus

Nagu käesolevates tingimustes märgitud, siis kuigi NL Company OÜ teeb kõik võimaliku, et veebipoe töö oleks pidev ja eksimatu, ei vastuta ta teenuste mis tahes põhjusel katkemise eest ning vastavalt käesolevatele tingimustele ja seisukohtadele ei võta mingeid kohustu mis tahes väljaspool meie mõistlikku kontrolli oleval põhjusel, mis teeb teenuste osutamise ettevõtte NL Company OÜ jaoks võimatuks või ebaotstarbekaks.
NL Company OÜ ei vastuta (i) kahjude eest, mis ei ole tekkinud meiepoolse rikkumise tagajärjel või (ii) ärikahjude eest (sealhulgas saamata jäänud kasum, sissetulekud, lepingud) või (iii) mis tahes kaudsete kahjude eest.
NL Company OÜ ei vastuta mis tahes viivituste või kohustuste täitmata jätmise eest, kui viivitus või tõrge tekkis põhjusel, mis ei allu tema mõistlikule kontrollile.
NL Company OÜ jätab endale õiguse mis tahes põhjusel ja ajal peatada, piirata või lõpetada juurdepääs veebipoe veebilehele ja/või teenustele.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile või helistada telefonil.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Üldsätted

NL Company OÜ jätab endale õiguse muuta käesolevaid tingimusi sellest ette teatamata. Muudatused avaldatakse veebipoe veebilehel ja teie kui klient peate kasutustingimused üle vaatama iga kord kui saate juurdepääsu meie teenustele.
Muude sätete, eeskirjade, vastutusest loobumise ja muude tingimuste vahelise vastuolu korral on käesolevad tingimused ülimuslikud. Kui mõni neist tingimustest on tunnistatud kehtetuks või ei oma seaduslikku jõudu, jäävad ülejäänud sätted täielikult jõusse ja kehtivaks.